بزرگسالان استقلال، همچنان بی‌سرپرست؛ فرهاد موافق سرپرست تیم امید استقلال شد!

بزرگسالان استقلال، همچنان بی‌سرپرست؛ فرهاد موافق سرپرست تیم امید استقلال شد!

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که هنوز تکلیف سرپرست تیم استقلال مشخص نشده، از سرپرست تیم امید این باشگاه رونمایی شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم امید استقلال که هدایتش به عهده خسرو حیدری است، برای فصل جدید، نام فرهاد موافق را به عنوان سرپرست به هیات فوتبال استان تهران اعلام کرده و در سایت هیات فوتبال تهران هم نوشته که قرارداد موافق با تیم امید استقلال، از دیروز معتبر است.

موافقی برای طرفداران استقلال چهره چندان غریبه‌ای نیست چرا که او از سالها قبل در این باشگاه سمت داشته و در دوران مدیرعاملی احمد مددی در استقلال، به عنوان مشاور او در امور نگهداری از اماکن ورزشی این باشگاه مشغول به کار شد و با این سمت، در دوران مدیریت مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده هم به کارش ادامه داد.

موافق که یکی از نزدیکان به ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال محسوب می‌شد و در حمایت از مربی پرتغالی، مصاحبه‌هایی هم انجام داده بود، در دوران سرپرستی حجت کریمی در استقلال، به عنوان مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال منصوب شد.

او در دوران مدیرعاملی علی خطیر تغییر سمت داد و به عنوان مشاور اقتصادی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال، مشغول به کار شد و با تغییر مدیرعامل، از سمتش کنار رفت و حالا با پستی جدید، به باشگاه استقلال برگشته است.

1984