گزارش ویژه؛ هلدینگ خلیج فارس تکلیف کاپیتان استقلال را مشخص می‌کند

گزارش ویژه؛ هلدینگ خلیج فارس تکلیف کاپیتان استقلال را مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان استقلال در انتظار برگزاری جلسه‌اش با شهریاری و مدیران هلدینگ خلیج فارس است.

به گزارش فوتبالی، علیرغم حضور سیدحسین حسینی در تمرین استقلال بعد از کلی حرف و حدیث، هنوز تکلیف کاپیتان آبی‌ها با تیمش مشخص نشده و همانطور که پیش از این نوشته بودیم، او به دنبال این است که تا قبل از اردوی خارجی تیمش، جلسه‌ای با شهریاری یا یکی دیگر از مدیران هلدینگ خلیج فارس داشته باشد تا بداند که فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند یا نه.

سیدحسین حسینی که طبق ادعای چند رسانه، از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، بر خلاف اخبار منتشرشده درباره چراغ سبز به پرسپولیس، هنوز پاسخی به پیشنهاد این باشگاه نداده است.

اولویت او، ادامه همکاری با استقلال است اما همانطور که امروز خبرگزاری ایرنا نوشته، او از شرایط مالی‌اش در استقلال رضایت چندانی ندارد.

حسینی که فصل قبل، نقش مهمی در کاهش قرارداد  بازیکنان استقلال برای رعایت قانون سقف بودجه ایفا کرد ( او هم از قرارداد خودش کم کرد هم با چند نفر از همبازیانش صحبت کرد تا آنها هم قراردادشان را کم کنند)، انتظار داشت که باشگاه استقلال هم هوای او را داشته باشد و همانطور که با سایر استقلالی‌ها برای پرداخت مطالباتشان به توافق رسیده، مطالبات او را هم پرداخت کند اما گویا تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده و همین مساله، کاپیتان آبی‌ها را کمی دلسرد کرده است.

او امیدوار است در جلسه با مدیران هلدینگ خلیج فارس، شرایط برای ادامه همکاری‌اش با استقلال مهیا شود و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

1984