ادعای خبرگزاری دولت؛ چراغ سبز کاپیتان استقلال به پرسپولیس

ادعای خبرگزاری دولت؛ چراغ سبز کاپیتان استقلال به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – طبق ادعای خبرگزاری دولت، احتمال حضور کاپیتان استقلال در پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از جدایی علیرضا بیرانوند به دنبال جذب دروازه‌بان است که گفته می‌شود حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری جزو گزینه های داخلی این باشگاه هستند و البته قرمزها نیم‌نگاهی هم به جذب دروازه‌بان خارجی دارند اما خبرگزاری ایرنا در گزارشی از یک نام عجیب دیگر برای قفس توری قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نام برده است.

طبق گزارش خبرگزاری دولت، نام سید حسین حسینی پیرامون جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شنیده می‌شود و این دروازه‌بان به چنین انتقالی علاقه‌مند است! انتقالی که در صورت تحقق می‌تواند یک بمب پر سر و صدای نقل و انتقالاتی باشد!

ایرنا در ادامه گزارش خود نوشته پرسپولیس به سید حسین اعلام کرده او شخصاً باید رضایت نامه‌اش را از استقلال بگیرد. گویا رقم قرارداد حسینی با باشگاه استقلال مورد رضایت این دروازه‌بان ملی‌پوش نبوده و حسینی از این موضوع ناراحت است.

پیش از این هم شایعات حضور حسینی در پرسپولیس چندین بار مطرح شده بود که البته به جایی نرسید. نکته جالب اینکه احتمال حضور کاپیتان استقلال در پرسپولیس، طی چند روز گذشته بارها و بارها مطرح شده و دیروز هم خبرگزاری ایسنا از قول منابعی در باشگاه پرسپولیس، از پیشنهاد این باشگاه به سیدحسین خبر داد و اینکه چند بازیکن پرسپولیس هم با حسینی صحبت کرده‌اند منتها با توجه به سابقه حسینی و اینکه او کاپیتان استقلال محسوب می‌شود، احتمال چنین انتقالی، بعید به نظر می‌رسد.

1997