شکار یک پرسپولیسی توسط سپاهان؛ هنانوف به نصف جهان رسید

شکار یک پرسپولیسی توسط سپاهان؛ هنانوف به نصف جهان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- وحدت هنانوف تاجیکستانی با عقد قراردادی به عضویت سپاهان درآمد.

به گزارش فوتبالی، هنانوف که سه فصل قبل و با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست در سه سال گذشته نتوانست آن‌طور که باید و شاید برای قرمزها به میدان برود و شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد. با این‌حال جام ملت‌های آسیا میدان خوبی برای دیده شدن بود و او از این فرصت نهایت بهره را برد و توانست در کنار شگفتی‌سازی تاجیک‌ها عملکرد درخشانی داشته باشد.

بعد از این که فصل به پایان رسید گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این مدافع تاجیک مطرح می‌شد و حتی این خبر به بیرون درز پیدا کرد که او راهی سیرجان خواهد شد! از سپاهان هم به عنوان دیگر مشتری وحدت تنام برده می‌شد. 

حالا گویا محمد مورایس با بررسی همه گزینه‌های روی میز، در نهایت به این جمع‌بندی رسیده که تنها بازیکنی که در حال حاضر در دسترس است و می‌تواند در چند پست بازی کند وحدت هنانوف است و به همین خاطر دست روی او گذاشته است؛ همین باعث شده سپاهانی‌ها سومین هایجک فصل را هم بزنند و این مدافع تاجیک را با قراردادی بهتر به اصفهان ببرند و با او قرارداد امضا کنند!

سپاهان که فصل گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشت و مرتبا از این ضعف ضربه می‌خورد حالا امیدوار است با اضافه شدن هنانوف این مشکل هم تا حدودی برطرف شود.

9098