گل‌محمدی و عادت کار با شاگردان قدیمی

گل‌محمدی و عادت کار با شاگردان قدیمی

 پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سرشناس فولاد، عادت قدیمی‌اش را ترک نکرده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در اکثریت تیمهایش از شاگردان قدیمی خود استفاده کرده و حالا که به اهواز آمده هم این عادت را تکرار کرده و تا این لحظه، علی نعمتی که در پدیده و پرسپولیس شاگرد او بود، در فولاد هم زیر نظر یحیی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

گل‌محمدی از لیگ هفدهم و زمانی که از اکسین راهی تراکتور شد، تصمیم گرفت برخی شاگردان سابقش را به تیم جدیدش بیاورد. 

احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فرد و مهدی مهدی پور را که در ذوب آهن شاگرد یحیی بودند و ارسلان مطهری که در لیگ چهاردهم، بازیکن یحیی در نفت تهران بود، به تبریز رفتند تا دوباره با این مربی، همکاری کنند.

گل‌محمدی پس از جدایی از شهر خودرو در نیم‌فصل لیگ بیستم، به پرسپولیس آمد و نفراتی نظیر احسان پهلوان که با او در ذوب آهن و تراکتور کار کرده بود و میلاد سرلک، فرشاد فرجی و مهدی مهدی‌خانی که شاگرد او در مشهد بودند، راهی پرسپولیس شدند.

در لیگ بیست و یکم هم نوبت به علی نعمتی رسید که بلیت مشهد به مقصد تهران را بگیرد تا او هم دوباره شاگرد یحیی شود.

در لیگ بیست و دوم، سعید صادقی که در شهر خودرو شاگرد یحیی بود و مرتضی پورعلی‌گنجی که سالها قبل در نفت تهران زیر نظر گل‌محمدی بازی کرده بود به پرسپولیس پیوستند. 

لیگ بیست و سوم: در آخرین فصل حضور یحیی در پرسپولیس، مسعود ریگی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه حرفه ای خود داشت، به پرسپولیس پیوست. او یکی از نفراتی بود که در دوران حضور یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد، شاگرد او بود.  

7899