ادعای مالک نساجی: استقلال برای رضایتنامه‌ فلاح ۴٧ میلیارد پرداخت کرد

ادعای مالک نساجی: استقلال برای رضایتنامه‌ فلاح ۴٧ میلیارد پرداخت کرد

پايگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه نساجی، ادعای قابل توجهی را درباره خرید جدید استقلال مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، سامان فلاح روز پنجشنبه هفته گذشته با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. این مدافع ٢٣ ساله فصل گذشته هم مورد توجه آبی‌ها قرار گرفته بود اما استقلال موفق به جذب وی نشد.

نکته‌ای که در رابطه با سامان فلاح وجود دارد مبلغ رضایتنامه‌ اوست که گویا نجومی بوده است. دلیلی که سال گذشته هم از استقلالی شدن این بازیکن جلوگیری کرد و نهایتا او راهی سیرجان شد.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در بخشی از مصاحبه‌اش با تسنیم مدعی شده استقلال برای جذب فلاح، حسابی به خرج افتاده است:" سامان فلاح که اهل ساری است به تیم استقلال پیوست و استقلال فقط برای رضایت‌نامه‌ او ۴٧ میلیارد تومان پول داده است. ما چطور می‌توانیم با این شرایط بازیکن جذب کرده و فعالیت کنیم؟"

حدادیان در حالی این ادعا را دارد که پیش از آبی‌پوش شدن فلاح هم پیش‌بینی شده بود که مدیران گل‌گهر با دریافت مبلغی سنگین حاضر به صدور رضایتنامه‌ این بازیکن خواهند شد. 

نکته قابل توجه اینکه استقلال به جز رقمی که برای رضایتنامه فلاح هزینه کرده، مبلغی را هم باید به این بازیکن پرداخت کند و همین موضوع، می‌تواند مدافع سابق گل گهر را به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل تیم جواد نکونام تبدیل کند.

1999