طرح؛ ستاره‌هایی که پیراهن شماره 9 رئال مادرید را پوشیده‌اند

طرح؛ ستاره‌هایی که پیراهن شماره 9 رئال مادرید را پوشیده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید برگزار شد و این ستاره فرانسوی پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن کرد و قرار است که در فصل پیش رو، با این پیراهن او را درون زمین ببینیم.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه شماره ای را بر تن می کند که ستاره های زیادی در رئال مادرید آن را پوشیده اند و همین قضیه فشار ها را روی کیلیان امباپه افزایش می دهد و انتظار ها را از او بالا می برد. البته گفتنی است که شماره مورد علاقه کیلیان امباپه شماره 10 است و این بازیکن قرار است که پس از رفتن لوکا مودریچ از رئال مادرید در تابستان 2025، پیراهن شماره 10 رئال مادرید را بر تن کند.

پیش از کیلیان امباپه، پیراهن شماره 9 رئال مادرید در اختیار کریم بنزما بود و این بازیکن توانست توپ طلا را به دست بیاورد. کریستیانو رونالدو هم در اولین فصل حضورش در رئال مادرید پیراهن شماره 9 را می پوشید.

رونالدوی برزیلی و مورینتس هم دیگر ستاره هایی بودند که قبل از کریستیانو رونالدو پیراهن شماره 9 رئال مادرید را می پوشیدند.

شوکر، هوگو سانچز، رامورانو، سانتیانا، آلفردو دی استفانوی فقید، ستاره هایی هستند که در سال های دور تر پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن می کردند.

1471