پستی که بلینگام در فصل پیش‌رو در آن قرار می‌گیرد

پستی که بلینگام در فصل پیش‌رو در آن قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جود بلینگام در فصل پیش رو، در ترکیب رئال مادرید در پست متفاوتی نسبت به فصل قبل قرار خواهد گرفت و اوضاع تا حدودی برای او متفاوت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، سیستمی که انتظار می رود کارلو آنچلوتی در بیشتر بازی های رئال مادرید مورد استفاده قرار بدهد، سیستم چهار سه سه است. در این سیستم، کیلیان امباپه به همراه وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در خط حمله رئال مادرید قرار می گیرند. در فصل گذشته جود بلینگام بیشتر اوقات به عنوان یک بازیکن شماره 10 درون زمین حضور داشت و گاهی اوقات هم نقش مهاجم کاذب را ایفا می کرد اما در فصل پیش رو، جود بلینگام نقش یک هافبک وسط را بازی می کند چرا که دیگر در نوک خط حمله رئال مادرید کیلیان امباپه حضور دارد و همین قضیه موجب می شود تا جود بلینگام کمی عقب تر بازی کند.

البته به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، کارلو آنچلوتی قصد ندارد که آزادی عمل را از جود بلینگام بگیرد و این بازیکن همچنان می تواند به دروازه حریف نزدیک شود و در امر گلزنی مشارکت داشته باشد اما پست اصلی او هافبک وسط خواهد بود و جلوتر از هافبک دفاعی یعنی اورلین شوامنی و در کنار فدریکو والورده قرار خواهد گرفت.

1471