قابی از چهار کاپیتان رئال مادرید برای فصل پیش‌رو

قابی از چهار کاپیتان رئال مادرید برای فصل پیش‌رو

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد لوکا مودریچ و لوکاس وازکز در روز های گذشته به مدت یک فصل دیگر تمدید شده است و به این ترتیب این بازیکن ها همچنان در رئال مادرید حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، کاپیتان اول رئال مادرید در فصل پیش رو لوکا مودریچ است. او که از سال 2012 در رئال مادرید حضور دارد، در حال حاضر در آستانه 39 سالگی است. با توجه به این که لوکا مودریچ قرار است که در بیشتر بازی های فصل نیمکت نشین باشد، بازوبند کاپیتانی رئال مادرید در فصل آینده در بیشتر بازی ها بر بازوی دنی کارواخال خواهد بود. کارواخال 32 سال سن دارد و یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشته است و هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی دستاورد های فوق العاده ای داشته است.

لوکاس وازکز هم که قرار است به عنوان ذخیره دنی کارواخال در فصل پیش رو مورد استفاده قرار بگیرد، کاپیتان سوم رئال مادرید است. قرارداد او هم مثل لوکا مودریچ تا سال 2025 میلادی با رئال مادرید تمدید شده است.

کاپیتان چهارم رئال مادرید هم فدریکو والورده است. این بازیکن با توجه به شرایط سنی اش و این که می تواند همچنان تا سال ها در رئال مادرید بماند، به نظر می رسد که به زودی تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید خواهد شد.

1471