دو سیستمی که آنچلوتی در فصل آینده می‌تواند استفاده کند

دو سیستمی که آنچلوتی در فصل آینده می‌تواند استفاده کند

پایگاه خبری فوتبالی - با اضافه شدن کیلیان امباپه به ترکیب رئال مادرید، حالا دست کارلو آنچلوتی برای چیدن ترکیب تیمش بسیار باز تر است و باید دید که او به چه شکل از این ستاره فرانسوی استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در خط حمله رئال مادرید می تواند در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس قرار بگیرد و به این ترتیب تشکیل یک مثلث هجومی خطرناک را بدهد. در حقیقت در حالت هجومی، آنچلوتی از سیستم چهار سه سه استفاده می کند. جود بلینگام در این سیستم در خط هافبک رئال مادرید قرار می گیرد.

در فاز تدافعی، این سیستم رئال مادرید می تواند تبدیل به سیستم چهار چهار دو شود. به این شکل که رودریگو گوئس از خط حمله رئال مادرید به خط هافبک اضافه شود و در نقش هافبک راست قرار بگیرد. جود بلینگام در این موقعیت در نقش هافبک چپ بازی می کند و شوامنی و والورده هم هافبک های وسط خواهند بود. در این حالت کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور همچنان مهاجم های رئال مادرید باقی خواهند ماند.

به طور کلی امباپه بیشتر تمایل دارد که در پست وینگر چپ بازی کند اما در رئال مادرید با حضور وینیسیوس جونیور به نظر می رسد که امباپه بیشتر در نقش مهاجم نوک حضور داشته باشد.

1471