قابی از چهار ال‌کلاسیکوی اخیر که بارسلونا مقابل رئال مادرید شکست خورده است

قابی از چهار ال‌کلاسیکوی اخیر که بارسلونا مقابل رئال مادرید شکست خورده است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در ال کلاسیکو های اخیر در مقابل رئال مادرید عملکرد خوبی نداشته است و با شکست مواجه شده است و حالا یکی از چالش های اصلی هانسی فلیک در بارسلونا این است که تیمش بتواند در ال کلاسیکو ها مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در فصل گذشته با هدایت ژاوی هرناندز، در ال کلاسیکوی رفت و برگشت لالیگا مقابل رئال مادرید شکست خورد. در بازی رفت رئال مادرید با دو گل جود بلینگام موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید با نتیجه سه بر دو بارسا را شکست داد.

در دیدار سوپرجام اسپانیا هم رئال مادرید با هت تریک وینیسیوس جونیور موفق شد بارسلونا را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهد. در ال کلاسیکوی دور برگشت کوپا دل ری در فصل 2022/23، رئال مادرید با هت تریک کریم بنزما توانست در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر بارسلونا را شکست بدهد.

بارسا در چهار ال کلاسیکوی رسمی پیاپی مقابل رئال مادرید شکست خورده است. آبی و اناری ها در تابستان گذشته در ال کلاسیکوی دوستانه توانستند رئال مادرید را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهند.

1471