پیش بینی زیدان درباره عملکرد امباپه در رئال مادرید

پیش بینی زیدان درباره عملکرد امباپه در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید برگزار شد و این ستاره فرانسوی کار خود را به طور رسمی در جمع مادریدی ها شروع خواهد کرد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، مراسم معارفه امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با حضور حدود هشتاد هزار نفر از هواداران رئال مادرید برگزار شد. یکی از اشخاص ویژه ای که در این مراسم معارفه حضور داشت، زین الدین زیدان بود. زیدان که اسطوره رئال مادرید است و در دوران مربیگری خود هم در رئال مادرید موفق بوده است، درباره این که امباپه چه آینده و عملکردی در رئال مادرید خواهد داشت، گفت:" همه ما خوشحال هستیم که امباپه حالا در این جا حضور دارد. به نظر من او در رئال مادرید تاریخ سازی خواهد کرد. امباپه می تواند از همه رکورد ها عبور کند و در تاریخ رئال مادرید بالاتر از همه قرار بگیرد."

اولین بازی کیلیان امباپه در رئال مادرید در فینال رقابت های سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا خواهد بود و باید دید که او کار خود را در جمع مادریدی ها به چه شکل شروع خواهد کرد. رئال مادرید هفت سال به دنبال خرید امباپه بود و در نهایت در تابستان 2024 این اتفاق رقم خورد.

1471