گزینه عجیب استقلال؛ در یک فصل فقط یک گل زد و یک پاس گل داده است!

گزینه عجیب استقلال؛ در یک فصل فقط یک گل زد و یک پاس گل داده است!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در حال توافق نهایی با علیرضا کوشکی وینگر فصل گذشته گل گهر سیرجان است.

به گزارش فوتبالی، استقلال فصل نقل و انتقالات را اصلا خوب شروع نکرد. این مساله باعث اعتراض هواداران این تیم شده بود. اما با جذب محمد حسین اسلامی از ذوب آهن، میلاد زکی‌پور از سپاهان و در نهایت رامین رضاییان باز هم از سپاهان، هواداران استقلال کمی دلگرم شدند.

بعد از جذب رضاییان اما دوباره روند فعالیت این تیم در نقل و انتقالات این تیم کند شده است. هر چند مذاکرات با بازیکنان مختلف به شدت در جریان است. در این بین گاهی هم خبرهای عجیبی درباره مذاکره با برخی بازیکنان به گوش می‌رسد. بازیکنانی که کارنامه چندان قابل توجهی ندارند و یا فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند.

یکی از این بازیکنان علیرضا کوشکی وینگر 24 ساله‌ای است که فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان بازی می‌کرد. کوشکی که سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود رشت، پیکان و فولاد خوزستان را هم دارد فصل گذشته و تقریبا در همین ایام از فولاد به گل‌گهر رفت.

به نظر می‌رسید او تبدیل به یکی از خریدهای خوب و مثمر ثمر گل‌گهر بشود اما این اتفاق نیفتاد و عملکرد کوشکی اصلا راضی کننده نبود. او در کل فصل فقط یک گل زد و یک بار هم موفق شد پاس گل بدهد.

اما حالا با همین عملکرد توجه باشگاه استقلال را به خودش جلب کرده است و حتی گفته می‌شود توافقات بین او و استقلال نهایی شده و قرارداد هم به زودی امضا خواهد شد. این در حالی است که در بازار نقل و انتقالات وینگرهایی با عملکرد و آمار بهتر وجود دارند.

اما مشخص نیست استقلال به چه دلیل قصد جذب کوشکی را دارد. آن هم در حالی که استقلال فصل آینده باید در 3 تورنمنت یعنی لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور پیدا کند و برای موفقیت در این مسابقات نیاز به بازیکنان کارآمدتری دارد.

1359