رکورد تلخ استقلال با رضاوند؛ با ما باشی به جام نمی‌رسیم!

رکورد تلخ استقلال با رضاوند؛ با ما باشی به جام نمی‌رسیم!

پایگاه خبری فوتبالی- فصل آینده، ششمین فصل حضور رضاوند در استقلال است اما این بازیکن هرگز تا به امروز موفق به کسب جام قهرمانی لیگ برتر نشده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک 30 ساله و تهرانی استقلال که تا به این جای کار، یازده فصل در فوتبال حرفه‌ای بازی کرده است قراردادش با استقلال به پایان رسیده و هنوز تکلیف ماندن یا رفتن‌اش مشخص نیست. رضاوند که بازی در لیگ برتر را از نفت تهران شروع کرد در سال 1398 از سایپا به استقلال پیوست و در 150 بازی که با پیراهن این تیم در تمام رقابت‌ها حضور پیدا کرده موفق شده 6 گل بزند و 25 پاس گل بدهد. او همچنین با پیراهن استقلال 25 بار با کارت زرد جریمه شده و یک بار هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شده است.

رضاوند در میانه‌های لیگ بیست و یکم با قراردادی قرضی از استقلال جدا شد و به فولاد خوزستان تحت هدایت جواد نکونام پیوست اما بعدا در پایان همان فصل، با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش، برای لیگ بیست و دوم دوباره به استقلال برگشت. 

رکورد منفی در مورد حضور رضاوند در استقلال نیز همینجاست. در همین بازه زمانی نیم فصلی که رضاوند به صورت قرضی در فولاد توپ می‌زد. استقلال بعد از 9 فصل، دوباره به قهرمانی رسید اما دست رضاوند از کسب این عنوان کوتاه ماند! البته او در این ایام که در فولاد توپ می‌زد موفق شد با این تیم به قهرمانی سوپر جام ایران برسد. تنها جام مشترک استقلال و رضاوند نیز به سوپر جام سال 1401 برمی‌گردد. جایی که استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران، توانست در مقابل نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی ایران، به پیروزی برسد و به تنها قهرمانی سوپر جام تاریخ این باشگاه برسد.  

همان طور که گفته شد قرارداد رضاوند با استقلال به پایان رسیده اما هنوز تکلیف تمدید یا خروج او از جمع آبی پوشان پایتخت مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر در آستانه دوره بیست و چهارم، تکلیف او چه می‌شود. در استقلال می‌ماند یا ترجیح می‌دهد در سی سالگی، در تیم دیگری به ماجراجویی خود در فوتبال ادامه دهد.

7899