امباپه وارث شماره رونالدو ها و کریم بنزما (عکس)

امباپه وارث شماره رونالدو ها و کریم بنزما (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با حضور حدود هشتاد هزار هوادار رئال مادرید برگزار شد و کیلیان امباپه پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن کرد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه به جمع ستاره های رئال مادرید اضافه شده است و حالا باید دید که عملکردش در جمع مادریدی ها به چه شکل خواهد بود و در نهایت چه دستاورد هایی در رئال مادرید خواهد داشت.

کیلیان امباپه با پوشیدن پیراهن شماره 9 رئال مادرید، پیراهنی را پوشیده است که قبل از او ستاره هایی مثل رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما آن را بر تن کرده اند. این بازیکن ها موفق شده اند جایزه توپ طلا را به دست بیاورند و همین قضیه این انتظارات را روی کیلیان امباپه هم ایجاد می کند که بتواند به شکلی بازی کند که جایزه توپ طلا را به دست بیاورد.

رونالدو نازاریو بین سال های 2002 تا 2007 بازیکن رئال مادرید بود و پیراهن شماره 9 را می پوشید. کریس رونالدو در فصل 2009/10 که فصل اول حضورش در رئال مادرید بود پیراهن شماره 9 را پوشید و کریم بنزما از سال 2010 تا سال 2023 که در رئال مادرید حضور داشت، پیراهن شماره 9 را بر تن کرد و حالا این پیراهن به امباپه رسیده است.

1471