سرمربی تیمی که مقابل آلمان حذف شد، استعفا داد

سرمربی تیمی که مقابل آلمان حذف شد، استعفا داد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دانمارک با به پایان رسیدن رقابت های یورو 2024 به طور رسمی از هدایت تیم ملی دانمارک استعفا داد و این استعفای او توسط فدراسیون فوتبال دانمارک پذیرفته شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2024، در مرحله یک هشتم نهایی بازی ها مقابل تیم ملی آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به این ترتیب بود که از دور این رقابت ها کنار رفت. با استعفای کاسپر هیولمند، حالا بازی تیم ملی دانمارک مقابل تیم ملی آلمان، آخرین بازی او روی نیمکت تیم ملی دانمارک به عنوان سرمربی بوده است.

در حال حاضر قرار است که مورتن ویگهورست، که دستیار کاسپر هیولمند در تیم ملی دانمارک بود، تا انتهای سال جاری میلادی روی نیمکت تیم ملی دانمارک به عنوان سرمربی بنشیند.

کاسپر هیولمند به مدت چهار سال سرمربی تیم ملی دانمارک بود. تیم او در بازی های یورو 2020 توانست تا مرحله نیمه نهایی پیش برود. در بیانیه ای که فدراسیون فوتبال دانمارک منتشر کرده است، کاسپر هیولمند گفته است که در فاصله دو سال مانده به جام جهانی، بهتر است که ایده های تازه ای به تیم ملی دانمارک تزریق شود و به این علت از هدایت دانمارک استعفا داده است.

1471