علیپور در تعقیب رکورد طارمی و عنایتی

علیپور در تعقیب رکورد طارمی و عنایتی

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور در بازگشت به پرسپولیس، اهداف زیادی دارد.

 به گزارش فوتبالی، خرید جدید قرمزها که در دوران قبلی حضورش در این تیم، روزهای خوبی را تجربه کرد، امیدوار است پس از 4 سال، دوباره روزهای درخشانی را در لیگ برتر پشت سر بگذارد.

علیپور در طی هفت فصل حضور در لیگ برتر، در 180 مسابقه به میدان رفت و 60 گل زد. میانگین 0.33 گل زده در هر مسابقه که با رکورد آرش برهانی در لیگ برتر برابر است. 

برهانی با زدن 107 گل، برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال و پس از رضا عنایتی با 147 زده، دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر ایران است. 

علیپور اگر راهی پرتغال نمی‌شد و به جای 4 فصل بازی در لیگ پرتغال، در لیگ برتر ایران توپ می‌زد، در آستانه عبور از رکورد عنایتی بود و حتی می‌توانست خود را تبدیل به برترین گلزن ادوار لیگ برتر کند اما در حال حاضر فاصله‌ای 87 گله با این رکورد دارد.  

جدا از هدف ویژه علیپور در لیگ برتر، او در آسیا هم رویاهای خاص خود را دارد. مهدی طارمی با زدن 14 گل در لیگ قهرمانان آسیا، بهترین گلزن ایرانی تورنمنت محسوب می‌شود و علیپور با 10 گل زده، در رده دوم قرار دارد و می‌تواند از آمار طارمی در آسیا عبور کند.

فعلا هدف اصلی قرمزها، رسیدن به رکورد طارمی از طریق حضور در لیگ نخبگان آسیاست و قطعا علیپور به دنبال این است که در سالهای آینده، خودش را به رضا عنایتی برساند.

 7899