گزارش آماری/ مقایسه عملکرد مدافعان چپ فصل آینده استقلال

گزارش آماری/ مقایسه عملکرد مدافعان چپ فصل آینده استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد زکی‌پوربازیکن سپاهان در لیگ بیست و سوم، در انتقالی آزاد به استقلال پیوست تا لیگ بیست و چهارم را با پیراهن این تیم دنبال کند. 

به گزارش فوتبالی، زکی‌پور بیست و هشت ساله که تا پیش از پیوستن به گل گهر سیرجان در لیگ بیستم، چهار فصل در استقلال بازی کرده بود، پس از 4 سال دوباره پیراهن این تیم را پوشیده و برای رسیدن به ترکیب اصلی، رقیبی به نام جعفر سلمانی دارد.

به همین بهانه، عملکرد این دو بازیکن در فصل گذشته را بررسی کردیم تا ببینیم کدامشان به لحاظ آماری شرایط بهتری دارند.

زکی‌پور که در فصل گذشته، موفق به گلزنی نشد، در 27 مسابقه در لیگ برتر، 2 پاس گل داد، در 3 بازی در جام حذفی یک پاس گل داد و در لیگ قهرمانان و در 7 مسابقه هم 2 پاس گل ثبت کرد. 6 کارت زرد و یک کارت قرمز هم در کارنامه این مدافع 28ساله مازندرانی دیده می‌شود.

برویم سراغ جعفر سلمانی. مدافع 27 ساله و خوزستانی استقلال، فصل گذشته و در 23 مسابقه تنها 525 دقیقه در زمین حاضر بود. یک پاس گل و 2 کارت زرد خروجی آماری او در فصل گذشته لیگ برتر است. 

سلمانی در تنها مسابقه استقلال در فصل گذشته جام حذفی، 56 دقیقه در زمین حضور داشت. 

آمادگی ابوالفضل جلالی در فصل قبل باعث شد که سلمانی زیاد فرصت بازی پیدا نکند و گرنه او در لیگ بیست و دوم، در 29 مسابقه با پیراهن استقلال، 2007 دقیقه در زمین حضور داشت و آمار 2 گل و 2 پاس گل را ثبت کرد.

7899