ستاره‌ای که باعث افزایش فروش پیراهن بارسلونا شد

ستاره‌ای که باعث افزایش فروش پیراهن بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی- از روز گذشته باشگاه بارسلونا پیراهن‌های فصل جدید خودش را به صورت رسمی به فروش گذاشت و نکته جالب این است که فروش پیراهن باشگاه بارسلونا نسبت به فصل گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در این سال‌ها با وجود افت قابل توجهی که داشت، اما همچنان هرساله جزو تیم‌هایی بود که بیشترین میزان فروش پیراهن را در میان باشگاه‌های اروپا و جهان داشت. حالا گفته می‌شود که این باشگاه در این فصل توانسته در همان 24 ساعت آغازین فروش پیراهن سود خوبی به دست بیاورد. حالا باید دید آیا این روند ادامه پیدا می‌کند یا خیر؟ بی‌شک افزایش میزان فروش پیراهن باعث می‌شود تا بارسلونا از نظر اقتصادی رونق بیشتری پیدا کند.

به نقل از رسانه رادیو کاتالونیا، در 3 ساعت اول فروش پیراهن، به همان مقداری پیراهن فروخته شد که فصل گذشته باشگاه در روز اول فروخته بود. این رسانه در ادامه گزارش خود دلیل اصلی این افزایش میزان فروش پیراهن را ظهور پدیده‌ای به نام لامین یامال دانست. در فصل گذشته بارسلونا بازیکن برجسته و تاثیرگذاری در اختیار نداشت، اما حالا سه چهارم پیراهن‌های فروخته شده به نام لامین یامال است. همین نشان می‌دهد که این ستاره از نظر اقتصادی تا چه حد می‌تواند به برند بارسلونا کمک کند.

پس از لامین یامال، بیشترین پیراهن فروخته شده در روز اول متعلق به دو هافبک جوان و مصدوم بارسلونا بود. پیراهن پدری دومین پیراهن پرفروش روز و پیراهن گاوی نیز سومین پیراهن پرفروش روز بود. باید دید در روزهای آتی تغییراتی در این لیست به وجود می‌آید یا خیر؟

1428