بلاتکلیفی هافبک برزیلی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات

بلاتکلیفی هافبک برزیلی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد که گفته می‌شد احتمال دارد در این تابستان راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شود، اما در حال حاضر مذاکره‌ای برای فروش این بازیکن جریان ندارد و او فعلا بازیکن شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی، کاسیمرو یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی چند سال اخیر فوتبال اروپا و جهان است. بازیکنی که در مرکز خط هافبک رئال مادرید، کنار تونی کروس و لوکا مودریچ سال‌ها درخشید و توانست افتخارات پرتعدادی به دست بیاورد. این هافبک در تابستان 2022 با مبلغی حدود 70 میلیون یورو رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد، اما شرایط باب میل او پیش نرفت و نتوانست درخشش خود در پیراهن رئال مادرید را در شهر منچستر هم تکرار کند.

مدیران منچستریونایتد به دنبال خرید اوگارته، هافبک اهل اروگوئه باشگاه پاری سن ژرمن هستند و این انتقال می‌تواند روند جدایی کاسمیرو از منچستریونایتد را تسهیل کند. از طرفی، کوبی مینو، ستاره جوان منچستریونایتد نیز می‌خواهد فصل آینده فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد.

با این حال، هنوز پیشنهاد جدی برای کاسمیرو نرسیده است. مدیران منچستریونایتد امید داشتند تا این هافبک برزیلی را به یکی از تیم‌های عربستانی به فروش برسانند، اما به نظر می‌رسد که باشگاه‌های عربستانی کاسمیرو را در اولویت اصلی خود قرار نداده‌اند. به نقل از رسانه اسکای اسپرت، کاسمیرو در حال حاضر برای تیم‌های عربستانی هدف جدی‌ای نیست و هنوز قصد ندارند برای خرید او اقدام کنند.

پیش از این گفته می‌شد مدیران النصر توجه خاصی به این بازیکن دارند و احتمال دارد او برای بار سوم با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود.

1428