علی بیرو در تراکتور؛ بدون رقیب و فارغ از شکایت پرسپولیس!

علی بیرو در تراکتور؛ بدون رقیب و فارغ از شکایت پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند روزهای آرامی را در تبریز بدون رقیبی خاص سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جدید تراکتوری هاست. بازیکنی که با حرف و حدیث بسیار زیادی از پرسپولیس جدا شد و حالا معارفه وی با لباس تراکتور باعث شده تا پرسپولیس علاوه بر این بازیکن از باشگاه تراکتور هم شکایت کند.

با اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی شده‌اند سخت دنبال احقاق حق خود هستند و حتی اگر لازم باشد پرونده را به CAS هم خواهند برد اما بیرانوند که مدعی شده از فسخ قانونی قراردادش اطمینان دارد، بدون اظهار نظر خاصی و در سکوت کار خود را در تبریز شروع کرده و هیچ واکنشی به شکایت پرسپولیس و جنجال های اخیر نداشته است.

بیرو حتی در بدو ورود به تبریز هم با سوالی پیرامون صحبت های درویش و شکایت پرسپولیس رو به رو شد که ترجیح وی سکوت بود و فقط پاسخ سوالی مبنی بر صحبتش با هواداران تراکتور را داد.

البیته بیرانوند از بُعد دیگری هم کارش را در آرامش جلو می‌برد و آن هم نبود رقیبی جدی برای وی در تمرینات است. با توجه به حضور این دروازه‌بان، حسین پورحمیدی در روز دوم تمرینات هم به تبریز نرفته و احسان مرادیان هم که قراردادش با تی‌تی‌ها به پایان رسیده برای حضور در تبریز دعوت نشده تا تنها رقیب سنگربان شماره یک تیم ملی در تراکتور، ادیب زارعی ۲۱ ساله باشد!

1997