روند انتقال مدافع جوان ایتالیایی به آرسنال متوقف شد

روند انتقال مدافع جوان ایتالیایی به آرسنال متوقف شد

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که به نظر می‌رسید انتقال ریکاردو کالافیوری به آرسنال نهایی شده باشد، اما انگار مذاکرات میان دو باشگاه آرسنال و بولونیا به علت اختلافات مالی متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو کالافیوری یکی از ستاره‌های درخشان یورو 2024 بود. علی‌رغم نمایش‌های ضعیف ایتالیا در این مسابقات، اما کالافیوری جوان توانست با درخشش خود در قلب خط دفاعی آتزوری نگاه‌ها را به خود خیره کند. او تا پیش از یورو 2024 در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار داشت، اما پس از رقابت‌های یورو، چند پیشنهاد جدید دریافت کرد که نشان از عملکرد خوب او در این مسابقات داشت.

آرسنال بیشتر از سایر تیم‌ها شرایط این بازیکن را پیگیری کرد و به دنبال جذب این مدافع ایتالیایی بود. آن‌ها جلوتر از یوونتوس و چلسی، بر خرید این مدافع جوان پافشاری کردند و با بازیکن به توافقات نهایی دست پیدا کردند. با این‌که گفته می‌شد این انتقال تا حد زیادی نهایی شده و باید آن را تمام شده بدانیم، اما ناگهان خبر رسید که مذاکرات میان آرسنال و بولونیا متوقف شده است.

به نقل از گری جیکوب، روند انتقال ریکاردو کالافیوری به آرسنال فعلا متوقف شده است، چرا که دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافقات نهایی نرسیدند و هنوز اختلافاتی وجود دارد. حالا این موضوع می‌تواند یک فرصت طلایی برای دیگر تیم‌هایی باشد که برای خرید کالافیوری تلاش می‌کردند.

مدیران بولونیا با مدیران یوونتوس رابطه خوبی ندارند و در این بین می‌توان گفت شانس چلسی افزایش پیدا کرده است. باید دید در نهایت این مدافع جوان راهی کدام تیم خواهد شد.

1428