قابی که استقلالی‌ها برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کردند (عکس)

قابی که استقلالی‌ها برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کردند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته رامین رضاییان در تمرین استقلال حاضر شد و به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که بعد از کلی حرف و حدیث با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست تا جنجالی‌ترین انتقال‌ فوتبال ایران طی سال‌های اخیر را رقم بزند روز گذشته در تمرین این تیم شرکت کرد و به نوعی خود را به عنوان بازیکن استقلال به هواداران معرفی کرد.

رضاییان که در سال‌های اخیر بهترین دفاع راست فوتبال ایران بوده و در سپاهان هم دو فصل بسیار درخشان را سپری کرده امیدوار است در استقلال همچنان کیفیت خوب خودش را حفظ کند و در تیم جدیدش هم یک بازیکن تاثیرگذار و تمام عیار باشد. 

چیزی که بعد از مهدی هاشمی‌نسب هرگز ندیدیم و اگر بخواهیم با ارفاق آرمان رمضانی را فاکتور بگیریم بازیکنانی که سابقه پوشیدن پرسپولیس را داشتند و به استقلال آمدند بدون تعارف خوب کار نکردند. البته رضاییان چون از سپاهان به استقلال آمده، یاغی محسوب نمی‌شود اما چون پرسپولیسی‌ها روی بازگشتش حساب می‌کردند شمایل یک یاغی را گرفته است.

به هرحال دیروز در حین برگزاری تمرین استقلال عکسی به ثبت رسید که پیش از این هر استقلالی شاید آرزوی دیدنش را داشت و برای آن لحظه‌شماری می‌کرد؛ تصویری از رامین رضاییان با پیراهن استقلال!

یکی از سه گلزن ایران در جام جهانی 2022 اگرچه دیگر در بین هواداران پرسپولیس جایگاه خوبی ندارد اما در دل میلیون استقلالی‌ جا بازکرده و به محبوب‌ترین بازیکن این تیم در حال حاضر بدل شده که همین می‌تواند او را به سمت تکرار موفقیت‌های فصول اخیرش هل دهد.

9098