غایبان بزرگ الکلاسیکوی پیش‌فصل در تور آمریکا

غایبان بزرگ الکلاسیکوی پیش‌فصل در تور آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- الکلاسیکوی دوستانه پیش‌فصل که مانند چند فصل اخیر در کشور آمریکا برگزار می‌شود، ستاره‌های دو تیم یعنی لامین یامال و کیلیان امباپه در آن حضور ندارند تا اولین تقابل این دو ستاره در الکلاسیکو به دیدار رفت لالیگا موکول شود.

به گزارش فوتبالی، چند فصلی است که دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در اردوهای پیش‌فصل خود دیدار دوستانه‌ای برگزار می‌کنند. در دو فصل اخیر، بارسلونا توانست پیروز بازی‌های دوستانه پیش از آغاز فصل در آمریکا باشد. این دو تیم چند هفته دیگر دوباره در آمریکا بازی دوستانه‌ای برگزار می‌کنند تا برای رقابت‌های فصل آینده آماده شوند.

در روزهایی که مسابقات متوقف شده و بازی رسمی برگزار نمی‌شود، شاید تماشای همین الکلاسیکوی کم‌اهمیت نیز برای هواداران فوتبال جذاب و هیجان‌انگیز باشد. احتمالا هرگاه ستاره‌های بارسا و رئال در برابر همدیگر قرار بگیرند، برای فوتبال‌دوستان جذاب خواهد بود. اما احتمالا در این الکلاسیکو چند ستاره دو تیم حضور نداشته باشند. مهم‌ترین غایبان این مسابقه، کیلیان امباپه و لامین یامال هستند.

کیلیان امباپه که روز گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد، حالا باید به استراحت بپردازد تا پس از یک فصل سخت و طولانی به شرایط ایده‌آل برسد. لامین یامال نیز شرایط مشابهی دارد، او در مسابقات زیادی شرکت کرد و حالا نیاز به یک استراحت چند هفته‌ای دارد. او به همراه پدری و فران تورس تا سه هفته مرخصی دارند و در تمرینات بارسلونا حاضر نیستند. همچنین آرائوخو نیز به علت مصدومیت و پائو کوبارسی به دلیل حضور در المپیک پاریس، در این مسابقه حضور نخواهند داشت.

حالا این دو ستاره باید تا الکلاسیکوی رفت لالیگا صبر کنند و در برابر همدیگر صف‌آرایی کنند. در رقابت‌های یورو 2024، یامال پیروز این تقابل بود.

1428