ادعای عجیب کاپیتان اسپانیا بعد از پیوستن به میلان

ادعای عجیب کاپیتان اسپانیا بعد از پیوستن به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا ستاره سابق اتلتیکو مادرید معتقد است بهترین سال های فوتبالی اش را در میلان تجربه خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا یک شنبه گذشته همراه با تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد و چند روز بعد در یک انتقال ناگهانی به میلان پیوست. روسونری بند فسخ 13 میلیون یورویی موراتا را فعال کرد و بدین ترتیب این مهاجم از اتلتیکو مادرید جدا شد. حالا موراتا از تاثیر زلاتان ابراهیموویچ روی رفتنش به میلان سخن می گوید و ادعا می کند بهترین سال های فوتبالش را در سن سیرو خواهیم دید.

به نقل از سایت گل، ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس به خبرنگاران گفت: "پیوستن من به میلان یک دلیل ساده داشت: اعتماد زلاتان، تیم و مربی. بی صبرانه منتظر شروع کارم در میلان هستم. البته باید اول به تعطیلات بروم و مدتی را همراه خانواده ام باشم و از آن لذت ببرم، در غیر این صورت حاضر بودم همین فردا تمرینات را شروع کنم. حقیقت این است که در ایتالیا، مردم همیشه بیشترین احترام را برای من قائل بودند. آن ها همیشه چیزهای مثبتی راجع به من می گفتند و من می دانم که بهترین سال های فوتبالم هنوز باقی مانده و در میلان خواهم درخشید."

4416