بیرانوند در سومین تلاش برای تراکتوری شدن؛ بالاخره شد!

بیرانوند در سومین تلاش برای تراکتوری شدن؛ بالاخره شد!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند سال‌ها قبل و پیش از پیوستن به تراکتور، صحبت از انتقال به این تیم کرده بود.

به گزارش فوتبالی، شاید بتوان مدعی شد انتقال علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، از پرسپولیس به تراکتور باتوجه به حواشی بسیار فسخ قرارداد بیرو با قرمزهای تهرانی، یکی از پر سر و صدا ترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر فوتبال ایران بوده است.

انتقالی که باعث شده پرسپولیس از بیرانوند و تراکتور شکایت کند و به نظر همچنان تبعات این انتقال در روزهای آتی ادامه خواهد داشت و در این باره بحث خواهد شد. با این حال علی بیرو که دیشب خود را به تبریز رساند، در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت منتظر هواداران تراکتور است و امروز با لباس تی‌تی‌ها عکس یادگاری هم گرفت.

اما شاید جالب باشد بدانید که بیرانوند پیش از این هم دو مرتبه به تراکتور لینک شده بود که جنجالی ترین آن به اواسط لیگ هفدهم برمی‌گردد. جایی که بیرو در مصاحبه‌ای عنوان داشت که می‌خواهد سرباز شده و به تراکتور بپیوندد و بیشتر به خودش فکر کند.

این مصاحبه تبعات خود برای سنگربان لرستانی را داشت و بیرانوند با واکنش پرسپولیس مواجه شد و البته هواداران این تیم در بازی بعدی پرسپولیس شروع به تشویق کنایه آمیز احمدرضا عابدزاده کردند تا بیرانوند هم از کوره در رفته و دو بار به سمت سکوها “هیس” نشان دهد!

بیرو یک بار هم در در ابتدای لیگ پانزدهم خبر از تصمیمش برای اعزام به خدمت سربازی داده بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد تا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در سومین تلاش خود برای تراکتوری شدن، این اقدام را عملی کند.

1997