رامین رضاییان در مسیر حیدری، حمودی و غفوری

رامین رضاییان در مسیر حیدری، حمودی و غفوری

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان که با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست؛ چهارمین دفاع راستی است که در طول تاریخ هم برای سپاهان و هم برای استقلال به میدان می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، خرید جدید و جنجالی آبی‌ها، پس از خسرو حیدری، علی حمودی و وریا غفوری، تبدیل به چهارمین مدافع راستی شده که هم پیراهن سپاهان را پوشیده هم پیراهن استقلال.

 سه نفر قبلی، هر کدام حداقل یک بار با یکی  از این دو تیم قهرمان لیگ برتر شده‌اند و رضاییان که برای اولین بار و به عنوان بازیکن سپاهان، قهرمانی در یک تورنمنت که جام حذفی بود را تجربه کرد، امیدوار است بتواند با استقلال، جام قهرمانی لیگ برتر را هم از نزدیک لمس کند. 

خسرو حیدری

 او در طی 10 فصل حضور در فوتبال حرفه ای با پیراهن استقلال، 304 بازی انجام داد و موفق شد 8 گل بزند و 29 پاس گل بدهد. او تنها یک فصل را با پیراهن سپاهان پشت سر گذاشت و در 39 مسابقه برای این تیم، یک گل زد و یک پاس گل داد. حیدری دو بار و در فصلهای هشتم و دوازدهم با استقلال به قهرمانی جام خلیج فارس رسید.  

علی حمودی

او در 79 بازی با پیراهن استقلال در دو فصل، آمار یک گل و شش پاس گل را ثبت کرد. حمودی با پیراهن سپاهان و در 38 بازی، یک گل زد و دو پاس گل داد.

او یک بار با استقلال در دوره دوازدهم لیگ برتر و یک بار هم با سپاهان در دوره چهاردهم به قهرمانی لیگ برتر دست یافته است.  

وریا غفوری

غفوری 6 فصل پیراهن استقلال را پوشید و موفق شد 26 گل بزند و 26 پاس گل بدهد. او دو فصل بازیکن سپاهان بود که در 52 بازی، 4 گل زد و 2 پاس گل داد. غفوری یک بار با سپاهان در لیگ چهاردهم و یک بار هم با استقلال در لیگ بیست و یکم به قهرمانی رسید.

7899