پرسپولیس گرفتارِ هایجک تبریزی‌ها؛ تراکتور قلی‌زاده را هم می‌خواهد!

پرسپولیس گرفتارِ هایجک تبریزی‌ها؛ تراکتور قلی‌زاده را هم می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور بعد از جذب 3 ستاره پرسپولیس حالا به دنبال جذب گزینه مد نظر این باشگاه هم هست!

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش علیرضا بیرانوند به تراکتور پیوست تا سومین بازیکنی باشد که از تیم قهرمانی فصل گذشته یعنی پرسپولیس به تراکتور رفته است. پیش از او مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم با تیم تبریزی قرارداد بسته بودند.

هر 3 نفر جزو نفرات تاثیرگذار پرسپولیس بودند که در قهرمانی فصل گذشته این تیم نقش مهمی داشتند و طبیعتا یافتن جایگزین برای آنها کار سختی است. همین چند ساعت پیش ایوب العملود مدافع راست مراکشی به پرسپولیس پیوست تا جایگزین دانیال شود.

پرسپولیس احتمالا می‌تواند برای بیرانوند هم یک جایگزین نزدیک به او در همین داخل ایران پیدا کند. اما برای بازیکنی مثل ترابی جایگزین‌های زیادی وجود ندارد و اگر هم باشد قطعا بسیار گران قیمت است!

روز گذشته خبر رسید یکی از گزینه‌های مد نظر پرسپولیس برای جایگزینی مهدی ترابی تنها لژیونر فوتبال ایران در لهستان یعنی علی قلی‌زاده است. بازیکنی که هنوز دو سال دیگر با لخ پوزنان قرارداد دارد و رضایت‌نامه‌اش به این راحتی صادر نخواهد شد.

پرسپولیس درباره قلی زاده، مکاتباتی هم با باشگاه او داشته است.اگر باشگاه لخ پوزنان لهستان رقم معقولی برای رضایت نامه درخواست کند سرخ‌ها برای جذب این بازیکن اقدام می‌کنند. اما شنیده‌ها حاکی از این است که ظاهرا باشگاه لهستانی برای صدور رضایتنامه ستاره ایرانی‌اش دو میلیون یورو می‌خواهد! 

از طرفی هم گفته می‌شود قلی‌زاده خودش برای آمدن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده اما او دو فصل دیگر قرارداد دارد و طبق قوانین پرسپولیس نمی‌تواند او را به عنوان لژیونر قرضی جذب کند‌. حالا تنها راه پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده پرداخت پول رضایت‌نامه اوست که بعید است توانایی انجام آن را داشته باشد.

اما ظاهرا یک تیم دیگر در لیگ برتر هست که خواستار قلی‌زاده است و مشکلی هم برای پرداخت این پول ندارد. این تیم تراکتور است که اسکوچیچ را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده و حالا به فکر تکمیل تیم خود در پست‌های مختلف است. 

سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که باشگاه تراکتور مذاکرات خوبی را طی روزهای اخیر با قلی‌زاده انجام داده و می‌خواهد این بازیکن را از پرسپولیس هایجک کند. ترابی و بیرانوند دو دوست بسیار صمیمی قلی‌زاده در تراکتور حضور دارند و به غیر از این دو نفر، اسکوچیچ سرمربی تراکتور شده که به نوعی عاشق قلی‌زاده   است و علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

در زمان حضور اسکو در تیم ملی، قلی‌زاده بازیکن فیکس او بود و بازیکنان تیم ملی به شوخی می گفتند علی پسر دراگان است. پرسپولیس که در نقل و انتقالات بارها در جذب بازیکنان مختلف ناکام مانده، در صورت تراکتوری شدن قلی‌زاده و هایجک این بازیکن از پرسپولیس بار دیگر در جذب یک ستاره دیگر ناکام خواهند ماند و فشارها روی مدیران این باشگاه به مراتب بیشتر از قبل خواهد شد.

1359