لخ‌پوزنان وینگر جدید خرید؛ تراکم وحشتناک در پست علی قلی‌زاده!

لخ‌پوزنان وینگر جدید خرید؛ تراکم وحشتناک در پست علی قلی‌زاده!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لخ‌پوزنان لهستان امروز با پاتریک والمارک به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات علی قلی‌زاده با پرسپولیس بیش از حد معمول طول کشیده است و در کمال تعجب پیوستن این بازیکن به جمع قرمزهای تهران منتفی شد.

رضا درویش در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد قلی‌زاده دوست دارد پرسپولیسی شود اما باشگاه او هنوز به این انتقال راضی نشده است.

قلی‌زاده امشب با انتشار یک استوری اینستاگرامی خبر داد نمی‌تواند راهی پرسپولیس شود و لخ‌پوزنان تحت شرایط عجیبی راضی به فروش او می‌شود.

داستان زمانی جالب می‌شود که به لیست نفرات لخ‌پوزنان نگاه می‌کنیم؛ این باشگاه اکنون ۴ وینگر راست دارد که فقط به یکی از آن‌ها بازی می‌دهد.

باشگاه لهستانی امروز با پاتریک والمارک سوئدی قرارداد امضا کرد و ستاره ۲۲ ساله با ارزش ۲.۵ میلیون یورو در ترنسفرمارکت، اکنون ارزشمندترین بازیکن این تیم است.

علی قلی‌زاده، دینو هوتیچ و آدریل بالوئا ۳ وینگر دیگر لخ‌پوزنان هستند. با شرایط فعلی احتمال نیمکت‌نشین شدن قلی‌زاده بسیار زیاد است و البته برخی بر این باور هستند که دینو هوتیچ از لخ‌پوزنان جدا خواهد شد.

علی قلی‌زاده‌‌ در این فصل آمار یک گل و یک پاس‌گل را خود به‌جا گذاشته و نشان داده می‌تواند مهره قابل اتکایی برای تیم لهستانی باشد اما از سوی دیگر بازگشت او از یک مصدومیت سنگین، باعث شده نگاه‌ها مانند قبل نباشد و برای همین روی قلی‌زاده ریسکی‌ نمی‌شود.

۵۷۹۳