ادعای رسانه‌های ترکیه؛ تیام شاگردا آردا توران می‌شود نه نکونام!

ادعای رسانه‌های ترکیه؛ تیام شاگردا آردا توران می‌شود نه نکونام!

پایگاه خبری فوتبالی- گویا پرونده بازگشت مامه تیام به استقلال و فوتبال ایران بسته شده است.

به گزارش فوتبالی، مامه تیام در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی سال 96 به استقلال پیوست و تنها در نیم فصل حضور خود در جمع آبی‌پوشان تهرانی به قدری درخشید که به گلزن‌ترین مهاجم خارجی این تیم ( تا قبل از حضور شیخ دیاباته) بدل شد. اما عمر حضور این مهاجم سنگالی در استقلال که سابقه حضور در یوونتوس را هم داشت تنها نیم فصل بود و او بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که رقم خورد در تابستان 97 از جمع شاگردان وینفرد شفر جدا شد و به تیم عجمان امارات پیوست. 

تیام تنها یک سال در فوتبال امارات حضور داشت و بعد از آن راهی سوپرلیگ ترکیه شد و تاکنون هم در فضای فوتبال این کشور دوام آورده است.

در این مدت هرگاه قرارداد این مهاجم 31 ساله با یک تیم ترکی تمام می‌شد نام او به سمت استقلال لینک می‌شد و رسانه‌های مختلفی از بازگشت او خبر می‌دادند. 

حتی در نقل و انتقالات جاری هم این موضوع به شدت مورد بحث قرار می‌گرفت. با این‌ حال تیام که سابقه بازی در تیم‌های کاسیم پاشا، فنرباغچه، کاسیم اسپور و پندیک اسپور را دارد طبق ادعای اکثر رسانه‌های ترک‌تبار با مدیران باشگاه ایوپ اسپور به توافق رسیده و قرار است فصل آینده برای این تیم تازه صعود کرده به سوپرلیگ ترکیه بازی کند. هدایت ایوب اسپور برعهده آردا توران سرشناس است. 

به این ترتیب باید پرونده بازگشت تیام به استقلال و البته فوتبال ایران را بسته شده بدانیم؛ چون در این میان گفته می‌شد که سپاهان و تراکتور هم خواستار به خدمت گرفتن او هستند!

9098