گزارش ویژه/ سرانجام رونمایی از بیرانوند؛ تراکتور به الحاقیه مرموز استناد کرد!

گزارش ویژه/ سرانجام رونمایی از بیرانوند؛ تراکتور به الحاقیه مرموز استناد کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که هنوز کمیته تعیین وضعیت درباره علیرضا بیرانوند رای نداده است باشگاه تراکتور از او به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد!

به گزارش فوتبالی، در اولین ساعات غروب روز سه‌شنبه بود که باشگاه تراکتور با انتشار یک ویدیو و یک خبر اعلام کرد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس را به خدمت گرفته است. 

بیرانوند در پایان لیگ بیست و سوم قراردادش با پرسپولیس را به صورت یک طرفه فسخ کرده بود. باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت این فسخ غیر قانونی است و به همین دلیل از بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

اما بیرانوند حدود دو هفته پیش با انتشار یک ویدیو مدعی شده بود که فسخش کاملا قانونی است و او از این مساله اطمینان کامل دارد. با این وجود تراکتور رونمایی از بیرانوند را تا روز سه‌شنبه به تعویق انداخت و این نشان می‌داد آنها از این که فسخ بیرانوند قانونی بوده اطمینان کافی نداشتند.

نکته این است که خبر انتقال بیرانوند به همراه مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور از چند هفته قبل از پایان فصل شنیده می‌شد. ترابی و دانیال قراردادشان با پرسپولیس تمام شده بود و پیوستن آنها به هر تیمی هیچ منع قانونی نداشت. به همین دلیل باشگاه تراکتور هفته گذشته از آنها رونمایی کرد اما موضوع بیرانوند متفاوت بود و نیاز به بررسی‌های بیشتری داشت.

اما حالا که باشگاه تراکتور از بیرانوند هم رونمایی کرده است به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه مطمئن شده‌اند که فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس کاملا قانونی بوده است. این در حالی است که هنوز کمیته تعیین وضعیت رای خودش را در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر نکرده است.

به نظر می‌رسد الحاقیه معروف و مرموزی که کمتر کسی از آن خبر دارد به کمک تراکتور آمده است. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند مشخص شد در قرارداد او متمم یا الحاقیه ای وجود دارد و حالا این بخش اضافه کار خودش را کرده است.

قطعا اگر این الحاقیه در قرارداد بیرانوند گنجانده نمی‌شد او به هیچ عنوان نمی‌توانست قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند اما احتمالا مدیران حقوقی باشگاه تراکتور هم این الحاقیه را بررسی کرده‌اند و بعد از بررسی آن به این نتیجه رسیده‌اند که کار بیرو در فسخ یکطرفه قانونی بوده است و باشگاه تراکتور می‌تواند با او قرارداد ببندد.

حالا باید منتظر رای کمیته تعیین وضعیت در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند باشیم. ضمن این که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به علت مذاکره و عقد قرارداد با بازیکن تحت قرارداد خود رسما از باشگاه تراکتور شکایت می‌کند.

1359