اخراج درویش در شبکه اجتماعی ایکس ترند شد!

اخراج درویش در شبکه اجتماعی ایکس ترند شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به فعالیت باشگاه‌شان در نقل و انتقالات گله‌مند هستند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در فصل گذشته موفق شد دوئل تنگاتنگ برای قهرمانی در لیگ برتر را از استقلال ببرد و برای دومین فصل پیاپی و هفت فصل از هشت فصل اخیر، فاتح این مسابقات باشد تاکنون وضعیت چندان خوبی در نقل و انتقالات تابستانی نداشته است و در کنار خروجی‌های زیادی که داشته تنها موفق به جذب یک مدافع راست مراکشی شده است که ساعاتی قبل خبر رسمی آن منتشر شد.

از جمع بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته نفرات تاثیرگذاری چون بیرانوند، اسماعیلی‌فر، ترابی، نعمتی، هنانوف و ظاهرا عبدالکریم حسن جدا شده‌اند و به این لیست باید نام اوسمار ویرا را هم اضافه کرد که از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد و به دنبال ماجراجویی جدیدی در تایلند و باشگاه بوریرام رفت. 

همین اتفاقات و همین جدایی‌ها باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه‌شان و البته مالک ۸۵ درصدی سهامش یعنی بانک شهر حسابی خشمگین شوند و در این میان یکی دو تجمع برگزار کنند!

هواداران پرسپولیس که نسبت به موضع خود کوتاه نیامدند امروز #اخراج_درویش را در شبکه اجتماعی ایکس به ترند اول بدل کردند تا نشان دهند تا چه اندازه کاسه صبرشان لبریز شده است! 

البته ذکر این نکته هم مهم است که باشگاه پرسپولیس ساعاتی قبل با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود از حمایت شرکت طبیعت یکی از اسپانسرهای باشگاه در فعالیت نقل و انتقالاتی رونمایی کرد و نوید اتفاقات خوب را داد. 

حالا باید ببینیم داستان پرسپولیس در نقل و انتقالات جاری به کجا خواهد انجامید و آیا این تیم می‌تواند علاوه بر ترمیم جاهای خالی خود تقویت هم شود یا اینکه اتقافات دیگری می‌افتد؟

9098