خبر ترنسفرمارکت برای هواداران استقلال؛ مرادمند، فخرالدینی و بابایی جدا شدند! (عکس)

خبر ترنسفرمارکت برای هواداران استقلال؛ مرادمند، فخرالدینی و بابایی جدا شدند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ترنسفرمارکت جدایی سه بازیکن استقلال را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، استقلال که تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته و علاوه بر جذب رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی را به خدمت گرفته و با سامان فلاح هم به توافق کلی رسیده است حالا باید با چند بازیکن فصل پیش خودش خداحافظی کند که در این باره اخبار ضد و نقیض زیادی منتشر و منجر به کلافه شدن هواداران استقلال شده است اما سایت ترنسفرمارکت تا حدود زیادی این معادلات را حل کرده است.

ترنسفرمارکت که همواره به عنوان یک سایت معتبر و مرجع درباره اطلاعات بازیکنان و نقل و انتقالات شناخته می‌شود در جدیدترین آپدیت خود تکلیف 3 بازیکن فصل آینده استقلال را مشخص کرده است.

بر اساس اطلاعات این سایت، میلاد فخرالدینی و پیمان بابایی که در فصل گذشته هرگز نتوانستند انتظارات را برآورده و دردی از این تیم دوا کنند از تیم جدا شده‌اند. احتمالا مقصد بعدی فخرالدینی، خیبر خرم آباد و پیمان بابایی، سومقاییت آذربایجان است.

ترنسفرمارکت در این روزها یک خبر بد برای استقلالی‌ها دارد و آن‌هم جدایی حسین مرادمند است. مدافعی که در سال 99 به استقلال پیوست و در این تیم همیشه در نقش یک مدافع اثرگذار و گلزن ظاهر شد و چهار فصل بسیار خوب را در جمع آبی‌پوشان پشت سر گذاشت. گفته می‌شود که او با مدیران استقلال بر سر رقم قرارداد به توافق نرسیده و به همین خاطر حاضر به تمدید قرارداد خود نشده است. باید ببینیم سرنوشت برای او چه می‌خواهد و او راهی چه تیمی خواهد شد؟ نکته جالب این است که شایعاتی درباره پیوستن او به پرسپولیس منتشر شده و به تازگی تصاویری از او در کنار چند بازیکن پرسپولیس در فضای مجازی هم دست به دست می‌شود.

9098