واکنش صفحه رسمی چمپونزلیگ به اینتری شدن الماس بوشهری (عکس)

واکنش صفحه رسمی چمپونزلیگ به اینتری شدن الماس بوشهری (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- صفحه رسمی چمپونزلیگ نسبت به انتقال بزرگ مهدی طارمی به اینتر واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که همین چند روز پیش با پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه اینتر به طور رسمی با این تیم قرارداد 1+2 ساله امضا کرد و شاگرد سیمونه اینزاگی شد به چهره شاخصی در رسانه‌های ایتالیا و علی‌الخصوص باشگاه اینتر بدل شده و با توجه به استقبال پرشمار ایرانی‌ها این موضوع همچنان سوژه مهم و جذابی برای رسانه‌هاست.

الماس بوشهری فوتبال ایران که روزهای درخشانی را در پورتو پرتغال پشت سر گذاشت و با عملکرد درخشان خود در پیراهن پورتو نامش را برای همیشه در میان اساطیر این باشگاه پرافتخار حکاکی کرد حالا باید در سرمین چکمه به روند خوب خود ادامه دهد و رویاهای بزرگش را با پیراهن نراتزوی به واقعیت بدل کند.

طارمی که سابقه آقای گلی در لیگا پرتغال را هم در کارنامه دارد و پشت سر علی دایی و سردار آزمون و در کنار کریم باقری، سومین گلزن برتر فوتبال ملی ایران هم به شمار می‌آید در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد شایان ذکری داشته است. او که با پیراهن پورتو 26 بار در رقابت‌های چمپونزلیگ به میدان رفته آمار بسیار خوب 10 گل زده و 6 پاس گل را از خود بر جا گذاشته است که در بین بازیکنان ایرانی چنین آماری بی‌سابقه بوده است! مضاف بر این که طارمی در این مسابقات دروازه تیم‌های بزرگی چون یوونتوس، چلسی، لیورپول و اتلتیکومادرید را بازکرده است.

حالا بعد از گذشت چند روز از معارفه رسمی طارمی در اینتر، صفحه رسمی چمپیونزلیگ نسبت به این انتقال بزرگ واکنش نشان داده و از این مهاجم ارزشمند یک پست پنج اسلایدی کار کرده است.

9098