درخشش در لیگ قهرمانان اروپا؛ طارمی بالاخره برای اینتر گل زد

درخشش در لیگ قهرمانان اروپا؛ طارمی بالاخره برای اینتر گل زد

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاق ویژه‌ای که برای مهدی طارمی در دیدار برابر ستاره سرخ رخ داد، گلزنی او برای اولین بار با پیراهن اینتر بود.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته استارت خورد که در یکی از دیدارها اینتر که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت، به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت. افعی‌ها در پایان موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست دهند و نخستین برد خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر که از ابتدا به میدان رفته بود، حسابی درخشید و سهم بزرگی در پیروزی تیمش ایفا کرد. طارمی ابتدا در دقیقه ۵۹ با توپ گیری عالی و پاس به مارکو آرناتوویچ پایه گذار گل دوم تیمش شد، ستاره بوشهری اینتر این بار در دقیقه ۷۱ لائوتارو مارتینز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم آرژانتینی برای سومین بار دروازه حریف را باز کند. اما این پایان کار نبود و طارمی با زدن گل از روی نقطه پنالتی درخشش خود را تکمیل کرد.

طارمی که در مسابقات دوستانه پیش فصل سه گل با پیراهن اینتر به ثمر رسانده بود، در بازی‌های رسمی موفق به این کار نشده بود و فقط یک پاس گل داده بود. اما در دیدار دیشب این اتفاق ویژه برای طارمی رخ داد و او موفق شد بالاخره اولین گل خود با پیراهن اینتر را به ثمر برساند.

طارمی در پایان با ثبت ۲ پاس گل و ۱ گل به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

۲۶۳۶