غرامت سنگین فیفا به بارسلونا به دلیل مصدومیت مدافع تیم ملی اروگوئه

غرامت سنگین فیفا به بارسلونا به دلیل مصدومیت مدافع تیم ملی اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد آرائوخو در جریان مسابقات کوپا آمریکا دچار مصدومیتی شدید شد و حالا فیفا بایستی غرامت سنگینی بابت این اتفاق به باشگاه بارسلونا بپردازد.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار بارسلونا و تیم ملی اروگوئه در فصول اخیر بوده است. این مدافع مستحکم با ثبات و درخشش در ترکیب بارسا توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان معرفی کند. اما یکی از عیوب این بازیکن، مصدومیت‌های پرتعداد و طولانی‌مدت است.

این بازیکن در جریان دیدارهای کوپا آمریکا 2024، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل تیم ملی برزیل به علت مصدومیت از میدان خارج شد و حالا مشخص شده است که او چهار و یا شاید پنج ماه نتواند بارسلونا را در مسابقات همراهی کند. این کار را برای هانسی فلیک دشوار می‌کند، چون این سرمربی آلمانی حساب ویژه‌ای روی رونالد آرائوخو باز کرده بود.

به نقل از رسانه اسپانیایی مارکا، فیفا بایستی 2.5 میلیون یورو بابت مصدومیت شدید آرائوخو به باشگاه بارسلونا بپردازد. چنین مبلغی در شرایطی که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات حضور دارد، می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد. با وجود بازیکنانی نظیر ژول کنده، پائو کوبارسی و آندریاس کریستنسن، بعید است بارسایی‌ها بخواهند مدافع جدیدی برای جانشین کردن رونالد آرائوخو جذب کنند.

با شرایط به وجود آمده، حالا باشگاه‌هایی که خواهان خرید این مدافع اهل اروگوئه بودند، حالا مذاکرات را متوقف کرده‌اند. همچنین مذاکرات مدیران بارسلونا برای تمدید قرارداد آرائوخو هم سرد است و این بازیکن به‌ خاطر مصدومیتش در بلاتکلیفی قرار گرفته است. باید دید سرنوشت این ستاره چگونه رقم خواهد خورد؟

 1428