مهاجم آرژانتینی قصد جدایی از رم را ندارد

مهاجم آرژانتینی قصد جدایی از رم را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره آرژانتینی رم فصل آینده هم در پایتخت ایتالیا باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت  پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی دو فصل اخیر باشگاه رم، قرار است در فصل آینده نیز به فوتبال خود در پایتخت ایتالیا ادامه دهد. مهاجم آرژانتینی در گفتگوهای اخیر خود به طور قاطع اعلام کرده که علیرغم اینکه چندین باشگاه بزرگ به جذب او علاقه نشان داده اند و احتمال افزایش بند فسخ قرارداد او نیز وجود دارد، دیبالا قصد دارد در تیم رم باقی بماند و احتمالا فصل آینده نیز جزو شاگردان دانیله ده روسی خواهد بود.

در واقع گفته می شود که این بازیکن قصد دارد پس از مراسم ازدواج خود، قرارداد خود را با جالوروسی تمدید کند. دیبالا به زودی برای تدارک مراسم عروسی خود شهر رم را ترک خواهد کرد و در تاریخ ۲۰ جولای قرار است در بوینوس آیرس پایتخت کشور آرژانتین ازدواج خود را رسمی کند. انتظار می رود پس از بازگشت به رم، این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند و این بازیکن دستمزد قابل توجه حدود ۷.۵ میلیون یورو به اضافه ۲ میلیون اضافه پاداش در قرارداد جدید را دریافت کند.

دیبالا در فصل نقل و انتقالات تابستانی از چندین تیم انگلیسی و غیر انگلیسی پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد حضور چندین ساله در فوتبال ایتالیا باعث شده او حضور‌ در رم را به سایر پیشنهادات ترجیح دهد.

۱۰۰۹