گولسیانی و یک سوال مهم؛ حتما بماند؟

گولسیانی و یک سوال مهم؛ حتما بماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- گولسیانی یکی دیگر از چالش‌های این روزهای درویش و هواداران پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، این روزها جو هواداری در پرسپولیس بیش از حد احساسی است. جدایی چند بازیکن مهم و بدتر از آن رفتن آنها به تیم رقیبان و هچنین باز هم جذب بازیکنان مورد نظر توسط رقیبان، هواداران این تیم را در احساسی‌ترین حالت ممکن قرار داده است. 

قطعا این جو احساسی به باشگاه و مدیریت هم سرایت خواهد کرد و درویش و بقیه به دنبال این هستند تا با جذب سریعتر یکی، دو بازیکن و همچنین تمدید قرارداد یکی، دو بازیکن دیگر شرایط را آرام کنند. نکته اما این است که این جو احساسی شاید باعث کم‌رنگ شدن منطق و تصمیمات منطقی شود. 

یکی از خواسته‌های مهم هواداران در این مقطع حفظ گولسیانی است. بازیکنی که درخشش او در بازی‌های یورو و تعریف‌ها و تمجیدها از این بازیکن جو پیرامون او را احساسی‌تر هم کرده است. بازیکنی که با زدن گل قهرمانی البته باعث شده تا در قله خواسته هواداران قرار داشته باشد. پیشنهادات از تیم‌های حریف و تیم‌های خارجی و امروز و فردا کردن‌های گولسیانی هم این عطش را بیشتر کرده است. گولسیانی مدافعی مطمئن است که عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و قطعا حفظ او یکی از اتفاقات مهم برای سرخپوشان خواهد بود.

با این حال شاید اگر از زاویه دیگری هم به این قضیه نگاه شود نماندن او را نتوان فاجعه دانست. پرسپولیس در حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در صورت بازی با سیستم 2-4-4 به گولسیانی بازی نخواهد داد. به همین دلیل این بازیکن به یک آلترناتیو مطمئن روی نیمکت تبدیل خواهد شد. آلترناتیوی که حضورش قطعا روی نیمکت ضروری خواهد بود اما سوال این است که آیا بازیکنی با این قیمت بالا و از سهمیه خارجی بهترین مورد ممکن خواهد بود؟ با توجه به ناکامی درویش در جذب گزینه‌های داخلی، قطعا یکی از راه‌های باقی‌مانده جذب بازیکن در پست‌های کلیدی در میان بازیکنان خارجی خواهد بود. به همین دلیل شاید ماندن گولسیانی یکی از شانس‌های پرسپولیس را کم کند.

 با این حال این بازیکن گرجستانی عملکردی در این مدت داشته که نمی‌توان به راحتی از نام او گذشت و قطعا ماندنش یکی از خواسته‌های بزرگ هواداران است.

4326