چراغ سبز سرمربی اسپانیا به تیم ملی آمریکا

چراغ سبز سرمربی اسپانیا به تیم ملی آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین اخبار حاکی از آن است لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا مخالفتی با نشستن روی نیمکت تیم ملی آمریکا ندارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اسپانیا موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل انگلیس در فینال یورو 2024، برای اولین بار از سال 2012 قهرمان یورو شود. در این بازی نیکو ویلیامز و اویارزابال برای اسپانیا و کول پالمر برای انگلیس گلزنی کردند. قبل از شروع فینال، نشریه واشنگتن پست تایید کرد نمایندگان مربی اسپانیا با مقامات فوتبال ایالات متحده دیدار داشته اند تا بر سر موضوع مربیگری دلافوئنته در این کشور گفت و گو کنند. 

به نقل از سایت گل، تیم ملی آمریکا هفته گذشته با گرگ برهالتر سرمربی خود قطع همکاری کرد و حالا مسعود روشندل، رئیس گروه گلوبال الیت اسپورتس، یک شرکت مدیریتی اسپانیایی - آمریکایی، در مصاحبه ای با واشنگتن پست تایید کرده که او و ویسنته مونتس، مشاور دلافوئنته هفته گذشته با مت کروکر مدیر فنی تیم ملی آمریکا درباره مربیگری دلافوئنته در این کشور حرف زده اند، اما تیم ملی آمریکا هنوز جوابی نداده است.

یکی از گزینه های تیم ملی آمریکا، یورگن کلوپ سرمربی سابق لیورپول بود که خیلی محترمانه این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت استراحت کند.

4416