تیم بعدی کاپیتان تیم ملی اسپانیا فردا اعلام می‌شود؟

تیم بعدی کاپیتان تیم ملی اسپانیا فردا اعلام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا قهرمانی یورو 2024 را جشن گرفت اما به نظر می رسد که شمارش معکوس برای جدایی او از اتلتیکو آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که فردا اتلتیکو مادرید اعلام خواهد کرد که میلان با پرداخت رقم فسخ پانزده میلیون یورویی، این مهاجم را به خدمت گرفته است و بدین ترتیب موراتا راهی روسونری ها خواهد شد. 

در حقیقت موراتا پس از رد پیشنهاد القادسیه تصمیم گرفت که راهی میلان شود. این بازیکن قصد حضور در فوتبال عربستان  را ندارد و به کشور همسرش یعنی ایتالیا سفر خواهد کرد تا در میلان بازی کند. 

موراتا تجربه حضور در یوونتوس را دارد و دوباره به سری آ باز خواهد گشت. البته تورینی ها نیز از بازگشتش استقبال کرده بودند اما پیشنهاد میلان با قراردادی چهار ساله برایش جذاب تر بود. بدین ترتیب موراتا می تواند با خیال راحت در سالهای آینده در سن سیرو بازی کند. 

موراتا در مصاحبه های اخیرش گفته بود که از فشارهای رسانه های اسپانیایی به خودش راضی نیست و به همین خاطر می خواهد  از اتلتیکو جدا شود. وی در یورو 2024 یک گل به ثمر رساند و نقش کمرنگی داشت اما در هر صورت توانست بخشی از تیمی باشد که با قدرت به قهرمانی یورو دست پیدا کرد.

4125