ستاره اتلتیکو مادرید به دیدار مقابل اینتر می‌رسد؟

ستاره اتلتیکو مادرید به دیدار مقابل اینتر می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شود آلوارو موراتا دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد؛ اما حالا برخی رسانه مدعی شده‌اند که شاید برای حضور در مقابل اینتر مشکلی نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته آلوارو موراتا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به شدتی احساس درد داشت که هنگامی که بر روی زمین بود، اشک می‌ریخت. این موضوع باعث نگرانی هواداران اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا شد، چون شواهد نشان می‌داد که یک مصدومیت طولانی‌مدت و شدید در انتظار مهاجم آماده این روزهای فوتبال اسپانیا است؛ اما آزمایش‌ها نشان داد که موراتا حدود 2 الی 3 هفته از تمرینات دور است و پس از آن می‌تواند به مسابقات برگردد.

با این حال، این به این معنی بود که او بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اتلتی با اینتر میلان را در سن سیرو از دست خواهد داد، اما حالا گفته می‌‌شود که ممکن است در لیست اتلتیکو برای دیدار مقابل اینتر حضور داشته باشد. نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو در همین رابطه مدعی شده است که بهبودی آلوارو موراتا روند امیدوارکننده‌ای داشته است.

دیگو سیمئونه ترجیح داد به آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا در دیدار شنبه‌شب تیمش مقابل لاس پالماس استراحت دهد تا آنها آماده تقابل با اینتر آماده و سرحال این هفته‌ها باشند.

این احتمال وجود دارد که موراتا برای این دیدار حساس نتواند از ابتدا در ترکیب روخی بلانکو حضور داشته باشد، اما احتمال حضورش بر روی نیمکت و بازی در نیمه دوم زیاد است. سیمئونه قصد دارد بازی رفت را مدیریت کند تا در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی اینتر را زمین‌گیر کند.

1428