جانشین احتمالی اسماعیلی‌فر؛ آرام‌بخشی از مراکش!

جانشین احتمالی اسماعیلی‌فر؛ آرام‌بخشی از مراکش!

پایگاه خبری فوتبالی- العملود مراکشی شاید همان بازیکنی باشد که بتواند پرسپولیس را از این روزهای آرام و نگران‌کننده نجات بدهد.

به گزارش فوتبالی، ایوب العملود را می‌توان مُسکن این روزهای پرسپولیس دانست. بازیکنی که شاید نامش برای اهالی فوتبال خیلی آشنا نباشد و خاطره خاصی را برای آنها زنده نکند اما همین که خبر حضورش در پرسپولیس قطعی شود تاثیر خود را خواهد گذاشت. 

حضور این بازیکنان هم هواداران را که بعد از حضور رامین رضاییان در استقلال و علیرضا بیرانوند در تراکتور خشمگین‌تر از همیشه هستند کمی آرام خواهد کرد و هم کمی از بار فشار روی درویش را می‌کاهد. با این شرایط شاید این مساله که او چه بازیکنی است و چه عملکردی پیش از این داشته خیلی اهمیت نداشته باشد. 

ضمن این که تجربه پیش از این نشان داده که کارنامه یک بازیکن قبل از حضورش در لیگ برتر ایران تاثیر مستقیمی با عملکردش نخواهد داشت. با این حال نگاهی گذرا به کارنامه المعلود می‌تواند جالب باشد. بازیکنی که به عنوان دفاع راست به پرسپولیس می‌آید اما توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم دارد. با این حال او در کمتر از 30 بازی در این پست به میدان رفته و تمام بازی‌هایش در دفاع راست بوده است. او در فصل گذشته در 21 بازی که انجام داده 3 گل زده و 2 پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است. 

تعداد پاس گل‌های او به عنوان دفاع راست خیلی دلگرم‌کننده نیست اما مشخص نیست که او در تیم سابقش یعنی الوداد کازابلانکا چه وظایفی را برعهده داشته است. با این حال او بهترین عملکردی که ثبت کرده مربوط به سه فصل پیش است که با 5 گل و 4 پاس گل بهترین آمار را داشته است.

او فصل گذشته در چهار بازی پی در پی به دلیل مصدومیت غایب بود که تیمش در هیچ کدام از این چهار بازی نتوانست برنده از میدان خارج شود. دانیال اسماعیلی‌فر فصل گذشته عملکرد خوبی داشت اما بعضی اشتباهات او را به بازیکنی فوق‌العاده با پیراهن پرسپولیس تبدیل نکرد. به همین دلیل العملود با عملکردی نسبتا خوب به راحتی می‌تواند جای خالی این بازیکن را برای هواداران تیم جدیدش پر کند.

4326