دو شکست در دو سال؛ زنان و مردان اسپانیا علیه انگلیس

دو شکست در دو سال؛ زنان و مردان اسپانیا علیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال مردان اسپانیا دیشب در فینال جام ملت های اروپا توانست با نتیجه دو بر یک انگلیس را شکست دهد و قهرمان این جام شود. انگلیسی ها حالا در دو سال دو جام را به خاطر شکست از اسپانیایی ها از دست داده اند.

به گزارش فوتبالی، فینال جام ملت های اروپا دیشب بین دو تیم اسپانیا و انگلیس در کشور آلمان برگزار شد. این دیدار که نیمه اول آن معمولی دنبال می شد و صفر صفر هم به پایان رسید به یکباره در نیمه دوم هیجان انگیز شد و اسپانیا توانست در پایان با نتیجه دو بر یک انگلیس را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود تا دست انگلیسی ها باز هم از گرفتن جام ملت های اروپا کوتاه بماند.

انگلیسی ها در دو سال اخیر هم در فوتبال مردان و هم در فوتبال زنان به دو فینال مهم راه یافته اند که در هر دو مقابل اسپانیا شکست خوردند. آنها علاوه بر اینکه دیشب تیم ملی مردانشان مقابل اسپانیا شکست خورد، سال گذشته هم در جام جهانی زنان مقابل اسپانیا نتیجه را واگذار کرده بودند. در فینال جام جهانی زنان که سال گذشته برگزار شد اسپانیا با تک گل اولگا توانست انگلیس را شکست دهد و قهرمان جام جهانی زنان شود.

حالا انگلیسی ها، یک گربه سیاه واقعی چه در فوتبال مردان و چه در فوتبال زنان دارند و برای اینکه بتوانند جام های مهم را کسب کنند باید از سد این تیم عبور کنند.

6001