عکس؛ دروازه‌بان آرژانتین و دریافت جایزه ویژه‌اش پس از فینال کوپا آمریکا

عکس؛ دروازه‌بان آرژانتین و دریافت جایزه ویژه‌اش پس از فینال کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین دروازه بان رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین در دیدار فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی کلمبیا را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا شود.

امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین که در فینال کوپا آمه ریکا 2024 کلین شیت کرده بود، پس از پایان بازی و قهرمانی آرژانتین به عنوان بهترین دروازه بان این تورنمنت انتخاب شد. امیلیانو مارتینز در بازی آرژانتین مقابل اکوادور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2024، در حالی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شده بود و مسی پنالتی خود را خراب کرده بود، با درخششی که داشت موجب صعود آرژانتین به مرحله بعدی شد و به این ترتیب نقش پر رنگی در این قهرمانی آرژانتین داشت.

امیلیانو مارتینز در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 هم به عنوان بهترین دروازه بان تورنمنت انتخاب شده بود. او در جام جهانی 2022 قطر هم بهترین دروازه بان تورنمنت شد. بدون تردید امیلیانو مارتینز در چهارچوب دروازه تیم ملی آرژانتین، در حال حاضر بهترین دروازه بان دنیاست.

1471