هزینه 20 هزار یورویی امیلیانو مارتینز برای محافظت از مدالش

هزینه 20 هزار یورویی امیلیانو مارتینز برای محافظت از مدالش

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز یکی از چهره های خبرساز جام جهانی اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آرژانتینی جایزه بهترین دروازه بان مسابقات را کسب کرد که جدا از عملکردش درون زمین به خاطر جنجال هایش در بیرون از زمین به شدت خبرساز شد. به نظر می رسد که مدال جام جهانی برای امیلیانو اهمیت بسیار بالایی دارد و سخت در تلاش است تا مانع از آن شود که کسی بتواند این جایزه را از او برباید.

در حقیقت دیبو مارتینز بیش از 22500 یورو برای خرید یک سگ نگهبان هزینه کرده است. نژاد این سگ نگهبان توسط ارتش ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. دیلی استار گزارش داده است که مارتینز این سگ را در اولین روز میلادی برای محافظت از خودش خریده است. این سگ 30 کیلوگرم وزن دارد و بهترین روش های رزم در میان حیوانات را بلد است. سگ نگهبانی که توسط امیلیانوی خریده شده، از نژاد بلژیکی "مالینویز" است که به نژاد المانی شباهت دارد اما استخوان هایی سبک تر و سری صاف تر را دارد.

امیلیانو مارتینز با زنی به نام "آماندا" ازدواج کرده است و دو فرزند به نام های سانتی و آوا دارد. این سگ نگهبان از شرکت "سگ های نگهبان نخبه" خریده شده است که البته این شرکت با هوگو لوریس و اشلی کول نیز همکاری کرده است.

سگ های نژاد بلژیکی "مالینویز" توسط نیروهای ارتش و پلیس مورد استفاده قرار می گیرند. ارتش آمریکا از این نژاد برای ماموریت بازداشت بن لادن استفاده کرده است. این ورزش بسیار چابک و توانمند است که شم بویایی بسیار قدرتمندی دارد و به همین خاطر برای نگهبانی خارق العاده است.

4125