رویای بارسایی‌ها در آستانه تحقق: رویارویی مسی و یامال!

رویای بارسایی‌ها در آستانه تحقق: رویارویی مسی و یامال!

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که اسپانیا و آرژانتین به فینال یورو و کوپا آمریکا راه پیدا کردند، هواداران بارسلونا یک احتمال جالب را مطرح می کردند.

به گزارش فوتبالی، فینالیسیما، جامی است که اخیرا با همکاری یوفا و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از سر گرفته شده است. در این مسابقه، قهرمان یورو و قهرمان کوپا آمریکا به مصاف همدیگر می روند. این تورنمنت هر چهار سال یک بار قرار است که برگزار شود. در دوره قبلی مسابقات، آرژآنتین به مصاف ایتالیا رفت و پیروز شد و حالا آلبی سیلسته باید رو در روی تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد.

هنوز هیچ چیزی در مورد مکان یا زمان این مسابقه مشخص نشده است اما احتمالا فینالیسیما در سال 2025 برگزار شود. اگر مسی تا آن زمان در تیم ملی آرژانتین مانده باشد و با مصدومیتی مواجه نشده باشد و لامین یامال نیز درون زمین حضور داشته باشد، بارسایی ها می توانند یک بازی رویایی را داشته باشند: تقابل اسطوره ابدی با ستاره حال و آینده شان.

یامال همواره گفته که مسی را اسطوره خود می داند و در بازی آرژانتین و اسپانیا شاید برای اولین و آخرین بار بتواند در یک بازی رسمی مقابل اسطوره محبوبش قرار بگیرد. در هر صورت هنوز زمان زیادی تا آن باازی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

4125