عکس؛ برخورد گرم خامس رودریگز و مسی با همدیگر

عکس؛ برخورد گرم خامس رودریگز و مسی با همدیگر

پایگاه خبری فوتبالی - کلمبیا با درخشش خامس رودریگز و جنگندگی بالایش به یکی از شگفتی های کوپا آمریکا 2024 تبدیل شد و تا فینال مسابقات پیش رفت.

به گزارش فوتبالی، کلمبیایی ها با درخشش خامس توانستند تا فینال مسابقات پیش بروند و حریف آرژانتین شوند. فینال به شدت پرحاشیه بود چرا که ازدحام جمعیت در بیرون از ورزشگاه و ناتوانی ماموران پلیس در کنترل هواداران باعث شد تا مسابقه با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شود. 

در نهایت بازی هر طور که شده، برگزار شد و البته برخورد خامس رودریگز و لیونل مسی پیش از شروع بازی نیز با همدیگر خیلی جالب بود. این دو زمانی در رئال مادرید و بارسلونا بازی می کردند و رقیب همدیگر بودند. در حقیقت خامس در سال 2014 به رئال مادرید ملحق شد و بهترین سالهای فوتبالش را در رئال مادرید داشت. خامس که در حال حاضر در سائوپائولو توپ می زند، در کوپا آمریکا خوش درخشید و نقشی کلیدی در راهیابی تیمش به فینال داشت. از سویی مسی هم به دنبال کسب سومین قهرمانی متوالی در تورنمنت های بزرگ ملی پس از کوپا آمریکای قبلی و جام جهانی 2022 بود.

پیش از شروع مسی و خامس رودریگز برخورد گرمی با همدیگر داشتند. لئو در نیمه دوم به علت مصدومیت از زمین خارج شد در حالی که خامس به علت خستگی با نظر مربی پیش از وقت اضافه از زمین بیرون کشیده شد.

4125