طعنه سنگین کارواخال به ساکا در فینال یورو 2024 (عکس)

طعنه سنگین کارواخال به ساکا در فینال یورو 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - حرکت جنجالی دنی کارواخال مدافع تیم ملی اسپانیا، روی بوکایو ساکا وینگر انگلیس در شبکه های مجازی وایرال شده است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 تیم های اسپانیا و انگلیس، از مرحله فینال یورو 2024 در شهر برلین به مصاف هم رفته اند تا قهرمان این تورنمنت مشخص شود که فعلا در پایان چهل و پنج دقیقه نخست، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

اما یکی از نکات بسیار جالب بازی توسط کارواخال رقم خورد. در اواسط نیمه اول، دنی کارواخال مدافع رئال مادرید روی بوکایو ساکا مرتکب خطا شد و به نوعی اجازه نداد تا حمله انگلیسی ها شکل بگیرد. بازیکنان انگلیس انتظار داشتند که داور بازی به کارواخال کارت زرد نشان دهد، اما داور اعتنایی به خواسته آن ها نکرد و کارواخال از کارت زرد فرار کرد. انگلیسی در همان لحظه به داور بازی اعتراض زیادی کردند و کارواخال با حرکاتش  به ستاره آرسنال گفت که به جای شکایت کردن، بهتر است گریه کند و جنگ روانی را با ساکا آغاز کرد.

حالا یک نیمه دیگر از این بازی باقی مانده و باید دید نتیجه جدال بوکایو ساکا با مدافع باتجربه رئال مادرید چه خواهد شد و آیا انگلیس می تواند بالاخره برای اولین بار جام قهرمان یورو را بالای سر ببرد. 

4416