پیش‌بینی سرمربی سابق رئال مادرید از فینال یورو 2024

پیش‌بینی سرمربی سابق رئال مادرید از فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رافا بنیتس سرمربی سابق تیم های رئال مادرید و لیورپول معتقد است اسپانیا می تواند در فینال یورو 2024، انگلیس را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های اسپانیا و انگلیس، فینال یورو 2024 را در شهر برلین برگزار می کنند. رافا بنیتس درباره این بازی به آ اس گفت: "بازی فوق العاده ای خواهد شد. اسپانیا تیمی بوده که توانسته سطحش را تا به امروز حفظ کند و به نظرم با حریفان سخت تری از انگلیس روبرو شده مثل فرانسه، ایتالیا و آلمان. آن ها در طول تورنمنت ثبات بیشتری داشتند. به نظرم دلافوئنته بهترین عملکرد را از هر بازیکن گرفته است.

"آیا اسپانیا تغییری نسبت به دوره های قبلی داشته؟ بازی مالکانه بدون رسیدن به موفقیت، کاملاً بیهوده و حقه بازی است. در سال 2008 اسپانیا 57 درصد مالکیت داشت، در سال 2022، 77 درصد و حالا در این تورنمنت، مالکیت اسپانیا 57 درصد است. به نظرم دلافوئنته می تواند بیشتر روی مالکیت توپ و میدان تمرکز کنم.

"نیکو ویلیامز و لامین یامال؟ این دو نفر می توانند هر خط دفاعی را آشفته کنند. با وجود این دو نفر، مدافعان کناری و هافبک های اسپانیا فضای بیشتری برای بازی کردن دارند."

4416