گیتی‌پسند سه ملی‌پوش والیبال به خدمت گرفت (عکس)

گیتی‌پسند سه ملی‌پوش والیبال به خدمت گرفت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- «امیر حسین خانی»، «علیرضا مباشری» و «مهدی بیاتی» سه ملی پوش والیبال تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران به گیتی پسند اصفهان پیوستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه گیتی‌پسند، «امیر حسین خانی، علیرضا مباشری و مهدی بیاتی سه ملی پوش والیبال تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران پس مذاکرات انجام شده با مدیران گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به جمع شاگردان سعید عقیلی پیوستند.

علیرضا مباشری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران متولد اصفهان و در پست قدرتی زن فعالیت می کند و سابقه حضور در تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران و همچنین کسب متعدد قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

حضور در باشگاه های بانک سرمایه، فولاد سیرجان، سپاهان، گل گهر، ایفا سرام و قهرمانی آسیا با تیم خاتم اردکان از دیگر سوابق این بازیکن ارزنده است.

امیرحسین خانی بازیکن فصل قبل هورسان رامسر نیز با سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران با قد ۲۰۴ سانتی متر و ۲۴ سن سال از بازیکنان آینده دار والیبال ایران است که در پست پشت خط زن فعالیت می کند و سابقه حضور در تیم های آلتکما ترکیه، پیکان و راه یاب ملل مریوان را نیز دارد.

مهدی بیاتی نیز بازیکن ۲۰ اصفهانی با ۲۰۴ سانتی متر قد سابقه حضور در تیم های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان را در لیگ برتر و همچنین حضور در تیم ملی جوانان ایران در پست سرعتی زن در کارنامه دارد.

پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت ‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان،عرفان جلالی نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان نیز به این تیم اضافه شده بود.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌های گیتی پسند و سپاهان، نمایندگاه اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

7474